• Oras
    • Viseu de Sus
    • Sighetu Marmatiei
    • Brasov
    • Bucuresti
    • Cluj-Napoca
    • Constanta
    • Iasi
    • Sibiu
    • Targu Mures
    • Timisoara
    • Oradea
    • Campulung
 
  • RO
  • EN
Contul Meu
Intra in cont si ai acces usor la toate actiunile tale!

  • Autentificare
  • Inregistrare
  1. Blog
  2. FAQ
  3. Rezervari pe FindaTable
  4. Nu am primit un email de confimare a rezervarii. Ce s-a intamplat cu rezervarea? Ce e de facut?

Nu am primit un email de confimare a rezervarii. Ce s-a intamplat cu rezervarea? Ce e de facut?

Ar putea fi o eroare de tastare in adresa de email cu care te-ai inregistrat initial?

Daca da, iti sugeram sa accesezi contul pentru a modifica adresa de email astfel vei primi confirmarile pe adresa corecta pentru rezervarile viitoare.

De asemenea poti verifica direct in contul tau de client FindaTable pentru a vedea daca rezervarea facuta a fost inregistrata. Daca aceasta este situatia, rezervarea ta ar trebui sa apara listata dupa ce intri in Meniu (in coltul din dreapta sus) si selectezi „Rezervarile mele”.

Ai mai primit confirmari pe aceasta adresa si cont in trecut?
Te rugam sa ne lasi un mesaj scurt cu problema ta pe office@findatable.ro

In cel mai scurt timp o persoana din echipa FindaTable te va contacta pentru a remedia problema si a confirma rezervarea pe care ai facut-o.
Categorii
  • Pentru inceput 6
  • Cum filtrez si caut pe FindaTable 5
  • Rezervari pe FindaTable 12
  • Despre recenzii 6
  • Despre oferte speciale 8
  • Contul meu 4

PENTRU CLIENTI
Autentificare / Inregistrare
Blog
FAQ

PENTRU RESTAURANTE
Autentificare / Inregistrare
Descopera beneficiile
FAQ

INFO
Despre noi
Contact
Termeni si conditii

SOCIAL

        

© 2019 - Find a Table. All rights reserved