• Oras
    • Viseu de Sus
    • Sighetu Marmatiei
    • Brasov
    • Bucuresti
    • Cluj-Napoca
    • Constanta
    • Iasi
    • Sibiu
    • Targu Mures
    • Timisoara
    • Oradea
    • Campulung
 
  • RO
  • EN
Contul Meu
Intra in cont si ai acces usor la toate actiunile tale!

  • Autentificare
  • Inregistrare
  1. Blog
  2. FAQ
  3. Rezervari pe FindaTable
  4. In timp ce faceam o rezervare pagina s-a blocat. Ce se intampla cu rezervarea mea? Ce e de facut?

In timp ce faceam o rezervare pagina s-a blocat. Ce se intampla cu rezervarea mea? Ce e de facut?

Erori tehnice se pot intampla, suntem constienti de asta!

In cazul in care nu ai finalizat rezervarea, nu ai primit nici un email de confirmare a rezervarii facute, iar rezervarea nu apare listata nici in profilul tau de client FindaTable (de pe profilul tau in Meniu (in coltul din dreapta sus) si selectezi „Rezervarile mele”), atunci rezervarea ta nu a fost inregistrata in sistem. In acest caz iti recomandam sa reiei pasii de rezervare.

In cazul in care ai primit emailul de confirmare sau rezervarea ta este vizibila in lista de rezervari de pe profilul tau de client FindaTable, atunci poti fi sigur ca rezervarea ta a fost inregistrata si nu mai trebuie sa faci nimic.

Totusi, daca aceasta problema de blocare a paginii este una frecventa, noi, cei de la FindaTable am vrea sa stim despre ea, de aceea poti sa ne lasi un scurt comentariu la office@findatable.ro sau direct aici.
Categorii
  • Pentru inceput 6
  • Cum filtrez si caut pe FindaTable 5
  • Rezervari pe FindaTable 12
  • Despre recenzii 6
  • Despre oferte speciale 8
  • Contul meu 4

PENTRU CLIENTI
Autentificare / Inregistrare
Blog
FAQ

PENTRU RESTAURANTE
Autentificare / Inregistrare
Descopera beneficiile
FAQ

INFO
Despre noi
Contact
Termeni si conditii

SOCIAL

        

© 2019 - Find a Table. All rights reserved